Trūkst klientu? Uzzini, kā izmantot seo palīdzību

Interesē jautājums – kas ir SEO? Īsi sakot, tā ir meklētājprogrammu optimizācija. Šī veida plāns slepj sevī sarežģītu interneta lapas attīstību un vēl tās popularizēšanu, lai sasniegtu vienu no augstākajām pozīcijām meklēšanas programmas rādīšanas rezultātos. Seo optimizācija var arī būt izskaidrota citādā variantā, proti, kā kanālu datu plūsmas piesaistīšanu lapai un savdabīgu rīku meklēšanas robotu ietekmēšanai, lai dabūtu pirmo pozīciju meklēšanas rezultātos. Parādās jautājums, kāpēc ir tik svarīgi būt meklēšanas rezultātu augšējās vietās.

Vairāk lasiet – http://epadomi.lv/kas_vertigs/bizness/25112020-vai_seo_optimizacija_ir_joma_kura_verts_i

 

To varētu izskaidrot ar pašu meklēšanas programmu statistiku jeb meklēšanas vārdu ievadi, kas atspoguļo lietotāju vēlmi kaut ko nopirkt vai sameklēt. No kopējās datu plūsmas apjoma 95% ietilpst meklēšanas rezultātu 1. lpp, pie tam no 60% līdz pat astoņdesmit procentiem – 1.-3. lpp. Jebkurš uzņēmējs labprāt piesaistīs tādu interesi savam uzņēmumam (zīmolam, precēm), līdz ar to ir būtiski pielikt visas pūles, priekš tam, lai iekļūtu meklēšanas rezultātu līderos.

Kas tieši izmainījies un kādā veidā attīstījās seo optimizācija

Vienlaicīgi ar meklēšanas programmu uzrašanos tālajos deviņdesmitajos gados daudzi lietotāji izprata, ka tiem tomēr ir jāizpēta meklētājprogrammu algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus sev. Tanī laikā parādījās izpratne par to, kas ir SEO un kādam nolūkam tas ir nepieciešams, kā arī parādījās tāda darba profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli nodarbojās ar vietņu SEO reklamēšanu. Šajā periodā galvenokārt bija pietiekoši ar SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai nonāktu augstās pozīcijās.
Jau 1998.gadā Google programma izdeva PageRank algoritmu, kas radikāli mainīja visu. Līdzīgi kā Google Meklētājs, arī Yandex 1999.g. izstrādāja savu TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija viens otram līdzīgi un balstījās uz lapas svaru. Lielu apjomu sāka ieņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklēšanas programmas uzsākušas pamatīgu cīņu ar saišu surogātpastu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012.g. Pēc tam 2014. gadā Yandex paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, un 2015.g. radīja Minusinsk filtru, kas sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada ikviens seo speciālists jau saprata, ka tiešām spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Līdz šim jau ir zināmi vairak kā 800 faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā mūsdienās sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, tomēr ir sistemātisks kā arī sarežģīts darbs ar mājas lapu, kura pamatā būs pārdomāta seo stratēģija.

Šodienas haizivs – reklāmas aģentūra, kas pārzin savu darbu

Protams, seo optimizācija, kā jau jebkura pavisam cita lieta, ir apgūstama. Bet, tas nav vienīgi mājas lapas optimizācija, standartā seo pakalpojumi ietver kompleksu darbību klāstu, kur būs piesaistīts ievērojams profesionālu daudzums. Visbiežāk seo speciālists, ir tāds cilvēks, kura pienākumos ietilpst seo audits un stratēģija, turpretim, mājas lapu izstrāde jau ir citu cilvēku uzdevums. Šobrīd eksistē ne viena vien digitālā mārketinga aģentūra, kas spēj piedāvāt pilnu pakalpojumu klāstu, ļaujot pat nopelnīt tieši uz mājas lapām, kurās tiek izmantota, piem., google reklāma. Tādēļ šajā vietā nebūs taupības jautājums, būs jāatrod tā veida reklāmas aģentūra, kas ir jau sevi parādījusies kā arī kuras projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Līdz ar to galvenais būtu jāsaprot, ka mārketinga pakalpojumi ne vienmēr iekļauj sevī arī optimizāciju, tādēļ jāpēta pats digitālais mārketings un tanī esošie eksperti.

Rakstiet savu komentāru

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.